Je to jako první pořadí výhry v loterii. Ano, to je dobrý příměr. Registrací obchodní značky Vašeho produktu dosáhnete odlišení Vašeho produktu mezi množstvím stejných nebo podobných. Co tím získáte? Získáte tím spotřebitele, kteří si budou kupovat Váš osvědčený produkt, protože jsou s jeho kvalitou spokojeni. Co to pro Vaši firmu znamená? Znamená to zisk, o který nepřijdete díky konkurenčním firmám. Tak to je snad výhra v loterii! Nebo ne? Ale jistěže ano. Jen s tím rozdílem, že nevsadíte na náhodu, jak se činí v loteriích, ale na pevný bod s cíleným záměrem!
Proto se pusťte do realizace
Takže není důvod otálet. S oddělením marketingu si sedněte a pusťte se do plánování v čase. Vymyslete dobrou grafiku nebo slogan pro Váš nový výrobek, který teprve plánujete uvést na trh. S produktem, který již na trhu máte, samozřejmě můžete také něco udělat, ale Vaše zaváhání Vás bude stát spoustu dokazování, že produkt je opravdu Váš. Proto bude snad lepší věnovat se tomu novému. Rozhodně nechte projít svou novou grafiku nebo slogan registrem kvůli možnému ztotožnění s již existující grafikou či sloganem. No a můžete podat přihlášku.